Pliki Cookie
Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które firma P.H.U. "AKO" wykorzystuje do identyfikacji użytkowników odwiedzających stronę internetową sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakupów. W ten sposób działa na przykład funkcja „Koszyka” i jego możliwość „zapamiętywania”. Pliki cookie są zapisywane przez przeglądarkę na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmują niewielką ilość miejsca i nie wpływają negatywnie na pracę komputera. Pliki cookie nie zawierają informacji dotyczących danej osoby. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie. Zapisane i tymczasowe pliki cookie można niezależnie od siebie odrzucić lub zaakceptować, korzystając z ustawień bezpieczeństwa. Po dezaktywacji plików cookie niektóre elementy na stronie P.H.U. "AKO" będą niedostępne, a pewne strony internetowe mogą być wyświetlane nieprawidłowo. Bez wyraźnej zgody użytkownika firma P.H.U. "AKO" nie łączy danych osobowych (imię, adres itd.) z danymi zapisanymi w używanych przez siebie plikach cookie. Aby móc korzystać z funkcji koszyka, należy zaakceptować pliki cookie (tymczasowe/trwałe)! Aktywacja plików Cookie
Internet Explorer firmy Microsoft: "Narzędzia" → "Opcje internetowe" → "Prywatność" → "Ustawienia/Zaawansowane ..." → "Pliki cookie/Zaakceptuj"
Opera: "Narzędzia" → "Preferencje…" → "Zaawansowane" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
Mozilla Firefox: "Narzędzia" → "Opcje…" → "Prywatność" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
Google Chrome: "Ustawienia Google Chrome" (Symbol z kluczykiem) → "Opcje" → "Dla zaawansowanych" → "Prywatność" → "Ustawienia treści" → "Pliki cookie" → "Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (zalecane)"
Apple Safari: "Preferencje" → "Ochrona" → "Akceptuj pliki cookie: zawsze"
Informacja o Danych Osobowych posiadanych przez AKO
25.05.2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Jest to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), mające na celu ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie UE.
Administratorem Państwa danych osobowych jest P.H.U. "AKO" Ardalion Michalak ul. Chabrowa 71 lok. 10 Gdynia 81-079.
NIP 589-116-09-88. Dbamy o to, aby dane były odpowiednio zabezpieczane poprzez zastosowanie nowoczesnych metod ochrony danych w każdej postaci. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.
Przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych osobowych:
dane identyfikacyjne niezbędne do prawidłowego prowadzenia obrotu handlowego
dane kontaktowe do osób z którymi prowadzimy uzgodnienia dotyczące współpracy handlowej oraz serwisowej
dane korespondencyjne w postaci adresów geograficznych i elektronicznych do przekazywania informacji dotyczących naszej współpracy oraz
przedmiotów obrotu handlowego
dokumenty handlowe i zamówienia dotyczące naszej współpracy
umowy dotyczące naszej współpracy
korespondencję elektroniczną oraz papierową dotyczącą naszej współpracy
Jak przetwarzamy Państwa dane osobowe:
Państwa dane osobowe w postaci elektronicznej są przetwarzane w naszym odpowiednio zabezpieczonym systemie IT co gwarantuje pełną ochronę przed niekontrolowanych dostępem nieupoważnionych osób lub innych systemów. Dokumenty papierowe zawierające Państwa dane osobowe są przechowywane w sposób gwarantujący kontrolę w dostępie do dokumentów. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w dowolnej postaci jest realizowane tylko przez upoważnionych do tego pracowników AKO
Cel i okres przechowywania Państwa danych osobowych:
Dane osobowe przetwarzane będą w celach prawidłowego świadczenia usług określonych w umowach które z Państwem zawarliśmy oraz w celu prowadzenia z Państwem zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa obrotu handlowego.
Dane osobowe będą przechowywane w okresie prowadzonej współpracy na podstawie podpisanych z Państwem umów i w okresach wymaganych przez obowiązujące prawo gospodarcze i podatkowe.
Pouczenie o prawach:
Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania lub usunięcia z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów prawa gospodarczego i podatkowego. Wszelkie prośby w tym zakresie prosimy kierować na adres biuro@mierniki.info.pl , telefon +48 58 698 75 85 lub korespondencyjnie na adres PHU "AKO" ul. Chabrowa 71/10 kod 81-079 Gdynia
Przesyłki - wysyłka towaru.
Jeżeli towar jest dostępny od ręki, przesyłki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności. Współpracujemy z przewoźnikami DPD, DHL, Fedex, Inpost. Niezależnie od wybranej metody wysyłki, udostępnimy link do śledzenia paczki online. Przesyłki są ubezpieczone i wysyłane na koszt i ryzyko kupującego. Możliwy jest także odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu. W razie braku towaru informujemy o tym klienta i podajemy orientacyjny czas realizacji zamówienia.
Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty za obsługę i pakowanie, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, podczas gdy opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. Zalecamy grupowanie przedmiotów w jednym zamówieniu. Nie możemy zgrupować dwóch różnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. Gwarantujemy właściwe zapakowanie wysyłanych przedmiotów.
Gwarancja / rękojmia .
1. Okres gwarancji: Sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji od daty sprzedaży na sprzedawane, nowe urządzenia.
|Naprawy odpłatne i usługi serwisowe objęte są trójmiesięczną gwarancją w przypadku sond oraz sześciomiesięczną gwarancją w pozostałych przypadkach.
2. W przypadku mierników Elcometer 456C jest możliwe przedłużenie gwarancji do 24 miesięcy po rejestracji użytkownika na stronie www.elcometer.com
3. Gwarancja dotyczy wyłącznie usterek urządzeń/części zamiennych spowodowanych wadą materiałową, wadliwą konstrukcją lub złym montażem oraz uszkodzeń powstałych podczas prawidłowej eksploatacji sprzętu.
4. Czas trwania gwarancji będzie ulegał przedłużeniu o czas naprawy urządzenia w przypadku nie zachowania terminu naprawy.
5. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej – niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacyjnej. Nie podlegają również gwarancji przyrządy w których naruszono plombę gwarancyjną.
6. Gwarancja nie obejmuje materiałów i części eksploatacyjnych szybko-zużywających się takich jak: uszczelnienia, części gumowe, elementy trące i wycierające się w kontakcie z podłożem lub materiałem malarskim.
7. Urządzenia, które nie posiadają tabliczki znamionowej z numerem seryjnym, lub stan techniczny tabliczki znamionowej nie umożliwia jednoznacznej identyfikacji urządzenia, nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
8. W przypadku sprzedaży między przedsiębiorcami, na podstawie Art. 556-581k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
9. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje skutków usterki tj. kosztów przestoju w pracy, strat w zyskach, szkód wyrządzonych osobom trzecim, zniszczenia cudzej własności, skutków nie wywiązania się z umów, itp.
10. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to w szczególności zakolorowanych farb, lakierów i impregnatów.
11. Po wcześniejszym uzgodnieniu, towar musisz odesłać na własny koszt na adres P.H.U. "AKO" ul. Chabrowa 71 lok. 10 Gdynia 81-079. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
12. W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy, maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru zwrócimy Twoje środki. Zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych.
13. Za nieuzasadnione reklamacje kosztami naprawy zostanie obciążony użytkownik.
14. W przypadku odpłatnej naprawy pogwarancyjnej, gwarancja na jej prawidłowe wykonanie wynosi 6 miesięcy (w szczególności naprawy płyty głównej). Sondy pomiarowe, elementy odczytujące (w szczególności czujniki pola, temperatury, wilgotności ) po naprawie odpłatnej objęte są gwarancją 3- miesięczną.
15. Dokonywanie napraw we własnym zakresie, w nieautoryzowanych zakładach bez zgody i wiedzy gwaranta w okresie trwania gwarancji, powoduje jej utratę.
16. W przypadku rezygnacji z naprawy odpłatnej, która została poprzedzona sprawdzeniem i diagnozą usterki, pobieramy opłatę w wysokości 50 zł netto. Opłata nie jest pobierana w przypadku akceptacji warunków naprawy przez klienta.
17. Warunki gwarancji mogą być zmienione tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
18. Sprzedawca (P.H.U."AKO") nie odpowiada za wady rzeczy sprzedanej.
19. O wszystkich usterkach i wadach powstałych podczas użytkowania należy niezwłocznie powiadomić sprzedawcę.
Regulamin świadczenia usług serwisowych (dalej Regulamin)
Ekspertyza Techniczna – ogół czynności podejmowanych przez Eurotel w celu (i) określenia przyczyny uszkodzenia Sprzętu, w szczególności w celu ustalenia, czy uszkodzenie objęte jest gwarancją producenta lub rękojmią, (ii) określenia czynności naprawczych oraz (iii) wyceny kosztów Naprawy w przypadku Naprawy odpłatnej.
Klient – osoba fizyczna lub prawna albo nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca tytuł prawny do rozporządzania Sprzętem, zlecająca AKO dokonanie Naprawy;
Naprawa – ogół czynności naprawczych świadczonych przez AKO na żądanie Klienta, mających na celu przywrócenie prawidłowego działania Sprzętu, w tym wykonanie Ekspertyzy Technicznej oraz Naprawę Gwarancyjną, jeżeli Sprzęt podlega gwarancji producenta; a także naprawy odpłatne oraz wynikające z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub naprawy z tytułu niezgodności Sprzętu z warunkami umowy sprzedaży, za które odpowiada AKO.
W ramach napraw odpłatnych AKO realizuje Naprawy Sprzętu nieobjętego gwarancją lub rękojmią, którego produkcja została zakończona nie dawniej niż pięć (5) lat od daty zlecenia Naprawy. Naprawa Sprzętu starszego niż pięć (5) lat wymaga indywidualnej decyzji AKO.
AKO ma prawo odmówić dokonania Naprawy odpłatnej.
AKO przystępuje do Naprawy odpłatnej na warunkach określonych w niniejszym regulaminie, po akceptacji przez Klienta ceny usługi. Koszt Ekspertyzy Technicznej wynosi 50 zł netto. Klient nie jest obciążany kosztem w wypadku akceptacji wszystkich kosztów naprawy.
Dostarczenie Sprzętu do Centrum Serwisowego oraz odbiór Sprzętu odbywa się na koszt Klienta.
Przed przystąpieniem do Naprawy odpłatnej AKO może zażądać od Klienta zaliczki na poczet przyszłych kosztów Naprawy odpłatnej, w kwocie nie wyższej niż wynikającej z Ekspertyzy Technicznej. W takim wypadku Naprawa świadczona będzie po spełnieniu przez Klienta warunków określonych w regulaminie po uiszczeniu zaliczki na poczet kosztów Naprawy.
W przypadku, gdy naprawa Sprzętu wymaga wymiany części, wymiana części następuje na koszt Klienta. Akceptacja zakresu Naprawy wynikającego z Ekspertyzy Technicznej lub dalszych czynności serwisowych (w tym mogących powiększyć wstępnie określoną cenę Naprawy odpłatnej), skutkuje przejściem prawa własności części podlegających wymianie (wymontowanych) na AKO. Wymienione, uszkodzone części nie podlegają zwrotowi.
W przypadku, gdy w trakcie wykonywania Naprawy okaże się, że Naprawa wymaga dokonania czynności lub wymiany części innych niż wskazane w Ekspertyzie Technicznej, AKO poinformuje Klienta o tej okoliczności. W takim wypadku Klient uprawniony jest do rezygnacji z kontynuacji naprawy przez AKO, co rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty wynagrodzenia za czynności naprawcze już wykonane przez AKO oraz zapłaty za części już wymienione. Po zaakceptowaniu przez Klienta zmienionego zakresu naprawy, AKO kontynuuje świadczenie usługi Naprawy.
Po zakończeniu naprawy AKO informuje Klienta o jej zakończeniu i wysokości ostatecznych kosztów naprawy.
Klient zobowiązany jest do zapłaty ostatecznych kosztów Naprawy na podstawie faktury w terminie czternastu (14) dni od dnia uzyskania informacji o zakończeniu Naprawy. Sprzęt może zostać zatrzymany do czasu uregulowania zadłużenia.
Sprzęt nie odebrany przez Klienta w ciągu 90 dni, naprawiony lub nie, przechodzi na własność AKO.
Sprzęt, który uległ uszkodzeniu wskutek upadku, zalania bądź innego zdarzenia losowego, traktowany jest jako Sprzęt podwyższonego ryzyka. AKO nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak możliwości dokonania Naprawy Sprzętu podwyższonego ryzyka oraz za okoliczność, że w toku Naprawy ujawnią się̨ kolejne usterki, których wykrycie nie było możliwe w chwili przyjęcia Sprzętu do Naprawy. AKO nie ponosi odpowiedzialności za usterki ujawnione w zwróconym Klientowi Sprzęcie podwyższonego ryzyka, nie stwierdzone w chwili oddania Sprzętu do Naprawy, które nie pozostają̨ w związku ze świadczoną przez AKO usługą Naprawy, a są̨ konsekwencją zdarzenia losowego bądź wynikają̨ z innej przyczyny nie leżącej po stronie AKO.