Masz pytania: proszę pisać na nasz adres poczty elektronicznej- KONTAKT
gal-kuchenne-7
elcometer napis02
MIERNIKI     ELCOMETER
AKO
Wszystkie produkty wysyłamy w całym kraju, więcej informacji można znaleźć w naszym

sklepie.

KONTAKT
[Sklep][Powrót][Spełniane normy][Grubość powłok][Przyczepność][Czystość i profil podłoża][Pomiar koloru i połysku][Twardość, zarysowanie][Klimat (temp. i wilgotność)][Komory i piece][Pomiar lepkości][Mierniki ultradźwiękowe][Grubość ścianki][Szczelność powłoki][Aplikatory, karty Leneta][Wzorcowanie][Serwis mierników][Kontakt][Pytania/Zamówienia][Zastrzeżenia prawne][Definicje][Karty kolorów RAL][Szukaj]
Dystrybutor w Polsce.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
warunków.
Polityka prywatności i cookies.
 
Pomagamy mierzyć.Szybka wysyłka w całym kraju od 2006
Szukaj

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny- szybka wysyłka w całym kraju.



Przed wysyłką sprzętu do serwisu proszę spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych, wyjęcia baterii, wykonania resetu itp. Jeżeli usterki nadal występują prosimy o kontakt z serwisem.
1. Kontakt z naszym serwisem -
- prosimy skorzystać z formularza lub kliknąć w prawym dolnym rogu ekranu.
Informacje kontaktowe znajdują się tutaj.
Wstępna diagnoza usterki.

2. Po uzgodnieniu z sewisem prosimy o staranne zapakowanie uszkodzonego sprzętu wraz z dołączoną notatką zawierającą następujące informacje:

- Państwa imię i nazwisko, nazwę firmy
- adres zwrotny,
- telefon kontaktowy,
- dokładny opis usterki.

Po kontakcie z serwisem i przekazaniu dokładnego adresu odbioru przesyłki wraz z telefonem kontaktowym i nazwiskiem osoby odpowiedzialnej pracownik serwisu niezwłocznie zamówi dla Państwa kuriera, który przyjedzie następnego dnia roboczego w godzinach od 9 do 17 i odbierze zapakowany sprzęt. Dostaną Państwo e-mailem list przewozowy, który należy wydrukować i dołączyć do paczki. Można także wysłać sprzęt korzystając ze swojej firmy przewozowej.

3. Przesyłkę należy nadać na wskazany adres:

PHU "AKO" ul. Chabrowa 71/10
81-079 GDYNIA

lub do paczkomatu Inpost:

GDY27M
Chabrowa 55, 81-079 Gdynia
Otwarte: 24/7
tel. 607-232-824


4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie lub mailowo.

5. Po zaakceptowaniu kosztorysu naprawy sprzęt jest naprawiany i po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany jest do klienta.

- W przypadku gdy nie wyrażą Państwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeśle niezwłocznie Państwa sprzęt na adres zwrotny wskazany przez Państwa (koszt przesyłki w dwie strony poniesie odbiorca- wynosi on około 40 zł brutto). Na usługę transportową zostanie wystawiona faktura Vat.
Szczegółowe warunki sprzedaży gwarancji i rękojmi można znaleźć tutaj.
mierniki
do góry

Prowadzimy kompleksowy serwis urządzeń, oraz odnawianie certyfikatów dokładności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Szukaj na stronach