Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny- szybka wysyłka w całym kraju.
Przed wysyłką sprzętu do serwisu proszę spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych, wyjęcia baterii, wykonania resetu itp. Jeżeli usterki nadal występują prosimy o kontakt z serwisem. 1. Kontakt z naszym serwisem - - prosimy skorzystać z formularza lub kliknąć w prawym dolnym rogu ekranu. Informacje kontaktowe znajdują się tutaj. Wstępna diagnoza usterki.
2. Po uzgodnieniu z sewisem prosimy o staranne zapakowanie uszkodzonego sprzętu wraz z dołączoną notatką zawierającą następujące informacje:
- Państwa imię i nazwisko, nazwę firmy - adres zwrotny, - telefon kontaktowy, - dokładny opis usterki.
Po kontakcie z serwisem i przekazaniu dokładnego adresu odbioru przesyłki wraz z telefonem kontaktowym i nazwiskiem osoby odpowiedzialnej pracownik serwisu niezwłocznie zamówi dla Państwa kuriera, który przyjedzie następnego dnia roboczego w godzinach od 9 do 17 i odbierze zapakowany sprzęt. Dostaną Państwo e-mailem list przewozowy, który należy wydrukować i dołączyć do paczki. Można także wysłać sprzęt korzystając ze swojej firmy przewozowej.
3. Przesyłkę należy nadać na wskazany adres:
PHU "AKO" ul. Chabrowa 71/10 81-079 GDYNIA lub do paczkomatu Inpost:
GDY27M Chabrowa 55, 81-079 Gdynia Otwarte: 24/7 tel. 607-232-824 4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie lub mailowo.
5. Po zaakceptowaniu kosztorysu naprawy sprzęt jest naprawiany i po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany jest do klienta.
- W przypadku gdy nie wyrażą Państwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeśle niezwłocznie Państwa sprzęt na adres zwrotny wskazany przez Państwa (koszt przesyłki w dwie strony poniesie odbiorca- wynosi on około 40 zł brutto). Na usługę transportową zostanie wystawiona faktura Vat. Szczegółowe warunki sprzedaży gwarancji i rękojmi można znaleźć tutaj.